2011. február 21., hétfő

Zóna, terveim

Ma elkezdtük gyakorolni a zónát, ezt kaptuk házi feladatként edzésen. Mivel panelban lakunk, ezért nem sok lehetőségem akadt eme cél teljesítésében :D Így kerestem itthon valamit, ami jó lehet, megkérdeztem róla edzőmet és azt mondta jó lesz így, meg még ellátott pár tanáccsal :)
A videó az első gyakorlásról:


Ma sajnos úgy láttam, hogy Lizzinek megint kezd pirosodni a füle, így túlestünk rögtön egy fültisztításon is, de olyan ügyes, csak fekszik mozdulatlanul, míg be nem fejezem :) Na de azért hozzá kell tennem, nem volt ez mindig így :DD

Aztán elkezdtem gondolkozni a közelgő hónapokról, a jövőről mik is a terveim.. Vagyis mik lennének, ha lesz elég pénzem, amit most le is írok :) :
Nagyon szeretnék Lizzivel több dog dancing versenyre is menni, ami szabadtéri, mert egy újabb bentire még nincs felkészülve sajnos. De március 6.-án megyünk Mezőkövesdre benti agility versenyre nézőként, hogy szokja :)
Na ha már agility.. ha eljutunk arra a szintre, hogy készen álljak én is, és Ő is, akkor szeretnék vele agility versenyekre is menni, de ezt nem szeretném elhamarkodni.
Viszont elkezdem szoktatni a méricskéléshez, ugyanis tervben van, hogy most a Köztársasági Kupán leméretem, hogy a midi vagy a maxi méretbe tartozik-e..  Mert nagyon a határon van, sőt már a maxi fele húz.. De az akkor nagyon rossz hír lenne.. :(
És engedelmességi vizsgán is gondolkozok, mert jó képességű kutyám van, kis gyakorlással szerintem megtudnánk csinálni, főleg, hogy már jópár dolgot tud.
És ami számomra még komolyabb, az a kutyatréner tanfolyam. Már nagyon nagyon tervezem, és ha ebben az évben nem is jön össze, jövőre nagyon szeretném elvégezni! Én mellékállásban ezt szeretném csinálni, a kutyázás az életem. Ezenbelül problémás kutyákkal szeretnék foglalkozni, úgy gondolom, nekik van az egyik legnagyobb szükségük a segítségre! És azt, hogy kitűzött céljaim vannak, bizony Lizzinek köszönhetem, aki bevezetett a kutyás világba minden téren.. :)

7 megjegyzés:

  1. Remélem összejönnek a terveitek :) Hajrá Liziii :D

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy sikerüljön minden, amit tervezel!!!
    Komolyan Kövesden lesz verseny??? És jöttök???

    VálaszTörlés
  3. Én is szorítok! Biztos minden téren jól teljesítetek, hiszen nagyon jók vagytok! :DD
    és a videó nagyon jó. ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Nektek! :)♥
    Ani igen megyünk nézőként :)

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudtam, hogy lesz, van erről valami a neten? Mert mi is megyünk akkor szerintem :) Azt még nem tudom Bellával, vagy nem:) Azt tudod, hogy Miskolc és Kövesd között van Bükkábrány ugye? :D:D...ezt igazán ki lehetne használni :)

    VálaszTörlés
  6. Igen itt van fent neten : http://www.agilityverseny.hu/?start=62

    Nem is tudtam :DD
    Hohó na akkor ezt majdmég megbeszéljük :P

    VálaszTörlés
  7. Áhá, köszi! Mi ott leszünk!

    Jól van! :)

    VálaszTörlés