2011. február 17., csütörtök

Szabadnap :D

Tegnap úgy döntöttem kiveszek egy szabadnapot a suliból, ennyi jár nekem is :DD
És olyan jó volt, az egész napom a kutyázásról szólt! Katinkának se volt sulija (agility edzőm), és megbeszéltük, hogy kimegyek hozzájuk Lizzivel. És csúcs szuper volt! Agilityzésnél is nagyon ügyes volt Lizzi! Legyőzte végre a saját félelmét, végigment a zsákos kúszóba segítség nélkül, azaz nem kellett fogni a végét, hogy ki lásson!! Úúgy örültem neki!!
Aztán elmentünk sétálni is egy jó nagy kört, nem volt nálam se síp, se kaja, de elengedtem, és ígyse volt vele baj!
Viszont a lábaimat lejártam, de mindenképp megérte a tegnapi napért!
Lesz videóó is az edzésről, majd hozom :)
És az edzőm által készített szuper képek :) :


3 megjegyzés:

  1. irtó jó képek lettek. *-* :)
    Lizzi meg nagyon ügyes és nagyon jó modell. :DD
    gratulálok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de nagyon jó képek! Ha én iylen jókat tudnék XD. Nah mind1 majd egyszer talán :D
    Ügyi Lizzi nagyon nagyon :D gratula a szabadnapért :D. Ilyen napok a legjobbak csak kutya kutya és kutya :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi Nektek!! :)
    Igen tényleg az ilyen napok a legjobbak :D

    VálaszTörlés