2011. február 6., vasárnap

Edzés

Hú jó gyorsan telnek a napok..
A héten nem voltam formában, az iskola teljesen leszívta az energiámat, így Lizzivel se tudtam kellően foglalkozni, és nem voltak nagyon hosszú séták.. :S De aztán szerencsére eljött a hétvége!
Tegnap voltunk agi edzésen, sajnos nagyon hamar elolvadt a leesett hó is, és jó nagy sár lett belőle :S
Ennek eredményeképp elég borzalmasan teljesítettünk Lizzivel.. Gyorsan futni nem lehetett, mert csak csúszkáltunk, ismét nem mutogattam érthetően a kutyámnak, ő is finnyás volt, és a végefele már emelgette a tappancsát is, mert Őnagyságosságának túl sáros lett...
De a palánkért mindig körülmények között odavan! A palánk az első akadály mellett volt, mert nem volt beépítve a pályába, és Lizzivel minden 'futamunkat' úgy kezdtük, hogy ő felszaladt a palánkra, majd onnan le és beállítottam a kezdéshez.. :D  Vagy épp visszafele is fogta magát és felszaladt rá csak úgy.. :D Imádja :D És szépen végig is megy rajta, ha csak ez lenne zónásakadály, meg se kéne neki tanítani :DD
Folytattuk a hintával való ismerkedést is, már jobb volt, mint múltkor és a leeresztésben is egy kicsit gyorsított edzőm. Amit én észrevettem, hogy Lizzit jobban zavarja a lecsapódó hang, ha más van rajta.
Hazafele pedig ismét úgy néztünk ki, mint a varacskosdisznók, Lizzi fehér részei is már-már feketék voltak :D
És itthon vettem észre, hogy az egyik füle is belül csupa sár volt... :S Így gyorsan fültisztító folyadékkal áttörölgettem neki, majd ő is megvakarta magának, és már sokkal tisztább is lett. Így kell közösen dolgozni :D
Nagyon örülnék már, ha jönne a tavasz! De azthiszem ezzel nem csak én vagyok így :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése