2011. február 1., kedd

Nosztalgia

Ahogy a cím is mutatja, nosztalgiáztam kicsit, nézegettem régebbi képeket, és eszembe jutott milyen szuper is volt majdnem egy évvel ezelőtt, mikor Bécsből ellátogattak hozzánk a barátaink a 3 beagle-jükkel egy hosszú hétvégére :)
Lizzi kis vendéglátó módjára hagyta, hogy a helyét is elfoglalják :D :)
Így hát ez lett belőle :))


Látogatást tettünk közösen Bükkábrányba Aniékhoz is, szuper volt 7 beagle-t egy kupacban látni :D És jó volt velük is újra találkozni :)
Szerintem mondanom sem kell, hogy miután elmentek, olyan hiányérzetem volt, pedig azért ígyis maradt nekünk egy Lizzi és egy Emi.. :D Hamar meg lehet szokni a jót ;)
Remélem lesz alkalmunk hamarosan az ismétlésre! :)

Ani azért még ezen a képen is rajta vannak mind, csak Belluci az oldalát mutatja Dream mögött nem túl láthatóan.. xD


De tény az igazi közös kép ez lett :))

4 megjegyzés:

  1. Hehe, micsoda idill :)
    Én is szívesen emlékszek azokra a napokra! :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, ezt eddig észre se vettem :)

    VálaszTörlés
  3. Legközelebb már hátha összejön egy igazi sorban ülős biglis kép!! :D Már mióta szeretnék egy ilyen képet :)
    Csak legyen rá alkalom :))

    VálaszTörlés
  4. Legyen alkalom! Èn támogatom!!! Bár közelebb lennétek mind...

    VálaszTörlés