2011. január 10., hétfő

Új trükk

Elkezdtünk egy új trükköt tanulni, a cross paws-et, eddig még csak a rávezetés útján járunk :D
Nem könnyű trükk, de ha sikerül megtanulnia, nagyon jó lesz! :)

Képeket pedig azért nem hoztam az utóbbi időbe sétáról, mert több hete csak szürke, ködös idő van nulla fénnyel kb.. :S Már nagyon várom a napsütést!

Ma sajnos kiderült, hogy mégsem lesz februárban dog dancing verseny az Univerzooban, sőt az egész rendezvényt lemondták, amit nagyon sajnálok :(
Viszont tök jó érzés, hogy rajta voltunk a felhíváson :))

4 megjegyzés:

  1. Hello!
    Igen láttamh te is ezt gyakorlod. Nálunk se ment gyorsan egyről a kettőre hidd el. Mult hétfőn kezdtük és péntek szombat vasárnap kimaradt mint edzés. Szal biztos menni fog hamarabb nektek mint nekünk a cross paws :D

    VálaszTörlés
  2. Hát nekünk is ez szerintem több időt fog igénybe venni, nem érti még igazán, de majd kialakul :D
    Te milyen módszerrel tanítottad meg neki?

    VálaszTörlés
  3. Kupakos....
    Hát szóval már a pacsi leöttm egtanítottam neki h van egyk upak, az alatt jutfal, ha a lábával piszkálja, megkapja a jutfalt. Nah és ap acsit is így tanítottam de hamar el lehetett hagyni az alatta lévő jutfalt és elég ovlt övtáskából adni,
    keresztezésnél meg letettem az egyik lába mellé kivül és megvártam amíg az ellenkező lábával piszkálja, tehát átkeresztezi am ásik lábát. és akkor klikk és jutfal.

    VálaszTörlés
  4. Aha, én is segédeszközt használok, ma már egész ügyesen teszi rá az ellenkező lábát, de még nagyon nem tartunk ott, hogy enélkül is menjen, még ahhoz nem elég biztos a dolgában :D
    Hát tényleg nem könnyű ez a trükk, de megbirkózunk vele akkoris..:D

    VálaszTörlés