2011. január 22., szombat

Agility

Ma ismét volt agility edzés, és nagyon szuper volt!! Remélem jövőhéten is jó idő lesz!:)
Lizzi szerintem egyre ügyesebb a pályán, nagyon szépen figyel rám, inkább csak én hátráltatom. Későn mutogatok, lelassulok, rosszul váltok irányt, minden egyéb... :D
De csak belejövünk lassan :D Számolgattam, ez kb a 7. edzésünk lehetett, és azért már most rengeteg fejlődés van :))
Jaj meg muszáj megemlítenem Zeuszt, aki Lizzi szívét ellopta :D Már az első perctől fogva, mikor találkoztak nagyon szimpik voltak egymásnak, és kezdetét is vette a játék és a futkározás :) Majd ma Lizzi a buksijára és a fülére már sok-sok puszit kapott tőle :D Nagyon aranyosak :))
Hazafele pedig a villamoson meg a buszon elég furcsa szemmel néztek ránk, mert mint a disznók, úgy néztünk ki :DDD
De egy nagyon jó napot tudhatunk ismét magunk mögött :)
Videó is lesz, azt majd holnap kapom meg :)
Addig is a képek :














3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek :)
    Majd csak ráérzel és akkor majd suhanni fogtok a pályán ;-)
    Nekem is időbe telt mire két kutyához alkalmazkodtam és ráéreztem melyiknél hogyan kell mozognom.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyesek vagytok! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés