2011. január 29., szombat

Agility

Eljött a szombat, azaz az edzés napja is :) Virslik felvágva, táskába bepakolva, póráz, szájkosár kikészítve és indulhattunk is. Ügyesen viselkedett ismét a villamoson és a buszon is a nagy tömeg ellenére, pedig én is alig tudtam kapaszkodni..
Lizzi szerintem egyre jobb a pályán, annyira szépen figyel rám, imádom! Nagyon sokat segítenek edzőm tanácsai is az előrehaladásban!
Megismerkedtünk egy új akadállyal is ma, a hintával. A felmenetellel nem volt gond, közben persze fogtam is Lizzit, majd szépen lassan leeresztette edzőm. De mikor ő is gyakorolt a kutyáival, akik már gyorsak, ettől a hintalecsapódástól mindig megijedt.. Na de csak megszokja majd idővel :) Sejtettem, hogy tartani fog tőle :D

Képek :)












2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyik vagytok :) Egyébként a szlalomot miylen módszerrel tanulátok? fojosó vagy 2X2? Mennyi időbe telt amíg megtanulta?
    UI: Jók a képek :D

    VálaszTörlés
  2. Mutogatós módszerrel tanítottam, de még azért ebben is kell fejlődni, hogy gyorsabb és biztosabb legyen benne :)
    Köszi! :)

    VálaszTörlés