2011. július 27., szerda

3 hónap

Hú hát eltelt 3 hónap bejegyzés nélkül. Ez tényleg sok :O :D
Igazából nem volt kedvem eddig blogolni, de most írok egy rövidebb összegzést :)
Olyannyira elrepült az idő, hogy a nálunk született kiskutya, becses nevén Aloha of Royal Ementhal már pénteken költözik új gazdijához, a felcseperedett leányzó holnap már 9 hetes lesz :) Szuper volt látni a fejlődését születésétől mostanáig és fáj a szívem, hogy ezentúl már nem fogunk részt venni az életébe. Nagyon megszerettem és irtóra fog hiányozni :( Gyönyörű kis csöppség lett :) Remélem a gazdijai is nagyon nagyon szeretni fogják és azt is, hogy kapunk róla információkat majd a későbbiek folyamán is.. :)


Lizzivel meg volt életünk első agility versenye is Tordason, ami persze nem zajlott zökkenőmentesen, mert miért is... :D Előtte egy hétig vizítúrán voltam, és utolsó nap egy kagyló elvágta a lábbujjamat, így nagyon kérdéses volt, hogy tudok-e másnap versenyezni, mivel nem tudtam ráállni.
Végülis bevállaltam vele a futást, és szívvel, lélekkel két hibátlan futamunk lett :)) Nagyon büszke voltam Lizzire.
Én pedig megpróbáltam nem törődni azzal, hogy mennyire fáj a lábam, és ez sikerült is valamennyire :) Az adrenalin felvitte a fájdalomküszöbömet :DD
Itt a videó :


Ééés kutyás táborban is voltunk Cserépváraljánál :))
Nagyon jól éreztem magam, Lizzinek is tetszett, szerencsére az időnk is teljesen jó volt, meg a társaság is :)
Nagyrészt agility volt, de volt lehetőség részt venni engedelmes foglalkozásokon is, dog dancingen, és nyomkövetésen is :)
:)Az biztos, hogy kutyás tábor kell jövőre is, mert hiba kihagyni egy ilyet :D:D
Képek itt láthatóak:
Kutyás tábor

A 3 hónap alatt voltunk kétszer is idegenpályázni két különböző helyen, erről is készült videó :)


1 megjegyzés: