2011. április 10., vasárnap

A szokásos szombat

Tegnap ismételten agility edzésen voltunk :)  Most tök ügyesnek éreztem Lizzit, csak a szlalommal gyűlt meg a bajunk. Mostanában nagyon nem biztos benne, melyik oldalon kell bemennie, de még akkor is hajlamos a rossz irányt választani, ha egészen mellette vagyok és úgy kísérem el. Na de majd alakul, az itthoni szlalom pályánkon gyakoroljuk. :)
Lizzi pedig bemutatta nekem ismét az úrikutyaságát.. Elfelejtettem vinni neki itatóstálat, de ott volt a közös nagy fém tál. Na de a benne lévő víz már kicsit koszosabb volt, és nyálas. Lizzi meg nééz rám, hogy neki most ebből kéne innia??:O Aztán kiöntöttem, új vizet öntöttem bele, már rögtön lecsapott rá… :D Hihetetlen kutya.. :D
Az edzésről majd hozok vidit is :)

Aztán mostmár megpróbálok nem csak agilityről írni a blogomba, mert az utóbbi pár bejegyzésem csak erről szól :DD

1 megjegyzés: