2011. március 7., hétfő

Köztársaság Kupa

Tegnap Mezőkövesden voltunk a Köztársaság Kupán nézőként.
Ez volt nekem is az első alkalom, hogy egy agility versenyt láthattam élőben :)
Nagyon tetszett, és mégjobban elkapott a versenyláz :)) Szuper futamokat láttam, szuper kutyákkal!
Lizzi az elején megint pánikolt, lihegett, és ment volna ki mindenáron. Tényleg iszonyú zavaró volt megint a sok kutyaugatás bent.. még engem is zavart..
De aztán lenyugodott kis idő múlva!! Már a lelátón néztük együtt a futamokat, néha el is szundikált közbe, vagy kunyerált vagy a kisgyerekektől gyűjtötte be a simit :DD
Volt a sportcsarnok előtt egy rétféleség tavacskával is, így az is nagyon jó volt. Mindig póráz nélkül szaladgálhatott kedvére :)
Szóval azt hiszem sikerült egy jó lépést tenni affelé, hogy jobban viselje a benti versenyeket! :)
És volt lehetőség teljesítménykönyv vásárlására, és hivatalos leméretésre is.
Éltünk is ezzel, és bár a mérőeszköztől nagyon félt, de nagy nehezen 'sikerült' és midi lett!
Nagyon örülök ennek, ezen múlt, hogy tudunk-e versenyezni hivatalosba :) Így meg is vettem a teljesítménykönyvét :)
Aztán nagyon fáradtan hazaestünk, ezért a napért pedig mindenképp megérte!! :)



Lizzi, Zéna, Wendy :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése